Konu
R10 Senin Olsaydı ?
02-06-2022, 02:00:25
#32
A.AY
R10 Benim olsaydı Bilim isimli off topic ana kategori içinde bir kategori oluştururdum.
Bilim konularını okumak hoşuma gidiyor.
@
Admin
; Belki Coşkun Bey'de katılır düşünceme