Öncelikle böyle bir sorumluluğa girmek istemezdim ama 30 saniyede aklıma gelen birkaç şeyi yazıyorum. Bunlara birkaç ekleme daha yapılabilir ama kimsenin umursamayacağını düşündüğüm için yazmaya gerek duymuyorum
1) Mümkün olan her kategori için taban fiyat uygulaması getirirdim ( Forumda bot kategorisi bu yüzden ölü )
2) Sadece R10 üyelerinin faydalanabileceği birçok sistem geliştirirdim ( program v.b. , mevcut olanlara çok fazla ek yapılması lazım )
3) Forumdaki aktifliği biraz daha arttırabilmek için rekabet yaratabilecek veya kazan - kazanç ilişkisi içinde birkaç etkinlik yapardım ( örneğin bir ayda 20 ticaret puanı alana şu hizmeti kazanacak gibi )