Dolgu yapılırken ağrır mı ?
41
●760
- 31-05-2022, 13:30:49Üyeliği durdurulduBen 2010da 5 tane dolgu yaptırdım. Maalesef içini oyduğu için biraz sızlama oluyor..
😆 - 31-05-2022, 13:31:05öyleyse şöyle söyleyim benim bir diişime böyle bir işlem yapıldı kanal lazım dedi para yoktuSarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dokgu ile kurtardık ama beni 1-2 yıl idare etti sonra yine kanal yapmak zorunda kaldık
acı konusuna gelince tüm diş operasyonlarında tek acı uyuşturucu iğneyi vururkenkidir.
anastezi olunca hiç acı hissetmesiniz. dolgu da kolay bir işlem (kanala göre ) - 31-05-2022, 13:35:482 dişime kanal yaptırdım birine bir hafta sonu kanal açıldı dolguda cuma gunu ıkısıne yapıldı yapıldıgı gun sadece dudagım yara olmustu cıhazdan dolayı herhangı agrı sızı hıssetmedım. Birde sağda solda olduğu için agzım uyusuktu sıcak kebab yedıgım ıcın dılım yanmıs hıssetmemişim
- 31-05-2022, 22:37:11doktora,hastaya,dişin durumuna göre degişiyor heralde.benim dişler çok kötü malasef,sürekli bişeyler yapılır yani.benim gençlik yıllarımdaki doktorlar hep otur çekeyim kafasındaydı.mesela kavga ettim birisiyle,yüzüme yumruk yedim ve yanagımı tutuyorum diyelim.doktor bunu gördügü an yakaladıgı gibi koltuga oturturdu gel çekicem diye
dişine ne oldu,derdin ne,röntgen çekip bakalım filan hiç yok.haliyle dişci korkusu oldu bende,yıllarca evde acılar içinde yattıgım oldu ama yinede gitmedim doktora.
en son devlet hastahanesinde bu düşüncedeki bi doktor 9 dişimi çekicekti,çektirmedim.şuan gittigim doktoru övüyordu herkes,ona gittim.dedim şunları bi adam edelim...6-7 yıl önceydi bu dedigim,bi 15-16k civarında bi para verdim.sadece 1 dişi çekti ki onada diş denmezdi zaten,eriyip çeneye yapışmıştı ve operasyonla keserek aldı onuda.gerisinide işte kesti,biçti,kanal yaptı,dolgu yaptı.öglen saat 12:30 gibi oturdum koltuga,6 gibi kalktım.6 saate yakın agzımın içinde adam resmen inşaat çalışması yaptı
bu süre içerisinde sag,alt,arkadan 2.dişte 10sn kadar bi acı hissettim sadece.o da bayagı hissettirdi kendisini ama sebebini bilmiyorum,sormadımda.beynimi oydu resmen o 10 sn geçmek bilmedi... alt,ön dişlerden 5 tanesi hariç tamamını zirkon kaplattım o gün ben.
bunların yanında ben şahsen dolguya takılmazdım
umarım sizinde kolay geçer.
- 01-06-2022, 09:19:02Doktor kuzeninse ufak şakalarla ağrıtır bence dişçi tanıdıklara ısrarla gitmiyorum sırıtıyorlar 😂
- 02-06-2022, 15:28:50hiç ağrı yapmaz. diş taşın varsa ( tartar ) onları temizlemekte yapmaz.lakin diş hassasiyetin yada gıcırdama ve limon tikin varsa diş taşı temizlemek acayip huylandırır. 1 hafta öncesinden limonlu ekşi şeyler yememelisin. yinede hassasiyet olursa zaten ekstradan 3 iğne yapıyor
sadece randevum ileri tarihli