doktora,hastaya,dişin durumuna göre degişiyor heralde.benim dişler çok kötü malasef,sürekli bişeyler yapılır yani.benim gençlik yıllarımdaki doktorlar hep otur çekeyim kafasındaydı.mesela kavga ettim birisiyle,yüzüme yumruk yedim ve yanagımı tutuyorum diyelim.doktor bunu gördügü an yakaladıgı gibi koltuga oturturdu gel çekicem diye dişine ne oldu,derdin ne,röntgen çekip bakalım filan hiç yok.haliyle dişci korkusu oldu bende,yıllarca evde acılar içinde yattıgım oldu ama yinede gitmedim doktora.

en son devlet hastahanesinde bu düşüncedeki bi doktor 9 dişimi çekicekti,çektirmedim.şuan gittigim doktoru övüyordu herkes,ona gittim.dedim şunları bi adam edelim...6-7 yıl önceydi bu dedigim,bi 15-16k civarında bi para verdim.sadece 1 dişi çekti ki onada diş denmezdi zaten,eriyip çeneye yapışmıştı ve operasyonla keserek aldı onuda.gerisinide işte kesti,biçti,kanal yaptı,dolgu yaptı.öglen saat 12:30 gibi oturdum koltuga,6 gibi kalktım.6 saate yakın agzımın içinde adam resmen inşaat çalışması yaptı bu süre içerisinde sag,alt,arkadan 2.dişte 10sn kadar bi acı hissettim sadece.o da bayagı hissettirdi kendisini ama sebebini bilmiyorum,sormadımda.beynimi oydu resmen o 10 sn geçmek bilmedi... alt,ön dişlerden 5 tanesi hariç tamamını zirkon kaplattım o gün ben.

bunların yanında ben şahsen dolguya takılmazdım umarım sizinde kolay geçer.