SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktorumun kararı hocam röntgene göre yorumladı sadece randevum ileri tarihli
öyleyse şöyle söyleyim benim bir diişime böyle bir işlem yapıldı kanal lazım dedi para yoktu
dokgu ile kurtardık ama beni 1-2 yıl idare etti sonra yine kanal yapmak zorunda kaldık
acı konusuna gelince tüm diş operasyonlarında tek acı uyuşturucu iğneyi vururkenkidir.
anastezi olunca hiç acı hissetmesiniz. dolgu da kolay bir işlem (kanala göre )