2 dişime kanal yaptırdım birine bir hafta sonu kanal açıldı dolguda cuma gunu ıkısıne yapıldı yapıldıgı gun sadece dudagım yara olmustu cıhazdan dolayı herhangı agrı sızı hıssetmedım. Birde sağda solda olduğu için agzım uyusuktu sıcak kebab yedıgım ıcın dılım yanmıs hıssetmemişim