Ankaralılara çok üzülüyorum
29
●2.014
- 30-05-2022, 14:33:21ankara çok basık ruhu bunaltan sıkan bir yer. mersinle kıyaslamak doğru değil. heleki Tarsus ilçesi mersinden daha güzel daha popüler hale gelmişken.mersinin şehir merkezi ufaktır,bir mahalle kadardır en fazla mersin elbetteki ankara iye kıyaslarsan ankara daha güzel olur. mersinin güzel tarafı 200 km boyunca silifke taş ucuna kadar olan yazlık sahil şerididir. mersin denilince akla mersin şehri değil sahilleri gelir. ADANA nın merkezinde deniz olsaydı türkiyenin izmirden sonra türkiyenin üçüncü dev şehri olurdu.nüfus sayısına göre sıralanmasa Ankara 2.sırada olmayı hakedecek değerde bir şehir değil.
- 30-05-2022, 16:53:06Ankara'da gezmesini bilene çok iyi yerler vardır. @dogayakacanadam benim profilimdir. Resimlerin %95i Ankaradır. Ankara'dan 60km uzaklaşınca Karadenize dönüşüyor. Eğer Ankara'da doğaya kaçmak istiyor ve gidecek yer bulamıyorsanız bana ulaşmanız yeterlidir. Keşfedilmeyen birçok yer profilimde saklıdır

Uzun lafın kısası Ankarayı çok seviyorum.
- 30-05-2022, 19:46:34Arkadaşlar köy dediğiniz yer oturduğum yerse ben bahçelide oturuyorum. Ankaranın köyü burasıysa şehrini gösterin lütfen
Göksununda en ünlü şeyi sallanan binalar diye duymuştum. demek istediğim şey ankarayı gömmek falan değil ki kocaeli ile kıyaslamıyorum bile. Yani hafta sonu şu odtü arazisinde kalan yere bi yere gittim bi ankaralı arkadaşım öv öv biterememişti yani marmarada veya karadenizde yaşayıp yeşillik gören insan için buralardaki yeşillik bi yavan geliyor. Yoksa Ankaranıza bişey dediğimiz yok. Atatürk'ün ne kadar zeki, akıllı bir adam olduğunu Ankara'yı başkent yapmasıyla tekrar anlamış oldum. Allahtan başkent yoksa Niğde'den farkı olmazdı
en sevdigim yönü ise istanbula dönüşü