Konu
Ankaralılara çok üzülüyorum
30-05-2022, 22:47:20
#27
mucurum
Bence Ankara'da yaşamayan üzülmeli. Oldukça sevdiğim bir şehir, keşke bende Ankara'da yaşıyor olsaydım.