Konu
Ankaralılara çok üzülüyorum
30-05-2022, 15:33:06
#21
ERP
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ankara'da 7 yıl yaşadım. Anlattıklarınızın fazlası var, eksiği yok inanın.