Onurhan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yuzde 100 tamamı devlet politikaları kaynaklı.
Eğer bir ülkedeki devletin ekonomisi kırılgan yapılmışsa ülkedeki hükumet, elbette stokçuluk da olacaktır. Bunun sebebi devlet değilde stokçular demek, kendini kandırmaktan öteye gitmeyecektir. Neden 2010 da ülkemizde böyle stokçuluk olayları yok tu da şimdi var. Halk aynı halk. Esnaf aynı esnaf
ürün mü tanıtıyorsun? selam mı yolluyorsun?