İktidarı ya da muhalefeti savunduğumdan demiyorum. Tabiki ikdidarın yanlış izlediği politikalar var. Ancak şunuda belirteyim, rahmetli Bülent Ecevit döneminde de aynı zamlar ve stoklar, iktidara geldikten bir müddet sonra başladı. Yani demek istediğim şu, yukarılarda birşeyler oluyor, vatandaşlar altta ceremesini çekiyor.
Yuzde 85 sebebi hükumet. Yuzde 15 sebebi stokçuluk denenebilir. Ama yuzde 85 devlet kaynaklı olmasaydı yuzde 15 esnaf stokçuluğu da olmazdı belki
Dolar bugün 3 lira mazot 4 lira olsaydı elbette bunlar olmazdı düşünüyorum