yusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu ekonomi nasıl kötü değil diyebiliyorsunuz yemin ediyorum anlayamıyorum, acaba ben farklı bir Türkiye'de mi yaşıyorum, çıldıracağım az kaldı
amca, dayı, enişte, bacanak