A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yuzde 85 sebebi hükumet. Yuzde 15 sebebi stokçuluk denenebilir. Ama yuzde 85 devlet kaynaklı olmasaydı yuzde 15 esnaf stokçuluğu da olmazdı belki
Dolar bugün 3 lira mazot 4 lira olsaydı elbette bunlar olmazdı düşünüyorum
Stokçuluk ve karaborsacılık her dönem olmuştur ve olacaktır da. İktidara yüklendiğimiz kadar vatandaşlara da yüklenmemiz lazım. Ev kiraları, 2. el araba fiyatlar ve saymadığım bir sürü şey.