• 28-05-2022, 19:28:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Herkes ha ho diyor
  • 28-05-2022, 19:29:51
    #11
    Growth Manager
    mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam siz haklısınız üstte yazdığım gibi elden satış da aynı şekilde kabul etmeyin asla kötü olan birşeyi
    ben ekonomi ile ilgili bir yorum yapmadım.
  • 28-05-2022, 19:29:55
    #12
    Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu günler daha iyi günler gibi geliyor... Temel gıda haricinde bir şeye ihtiyacınız olduğunda fiyatlar şok etkisi yapıyor... 17 Lt teneke yağ aldığında diğer giderleri de düşününce kolayca alınmaz... Yakında 50 ML 100 Ml yağ satmaya kadar gider...
    Diğer cevaplara nazaran mantıklı bi şekilde yanıtladığınız için teşekkür ederim hocam
  • 28-05-2022, 19:30:19
    #13
    Fiyat çok iyi ama yerinde satılırsa iyi, şimdi bunun kargosu var birde ürünü görmeden alacak müşteri.
  • 28-05-2022, 19:32:51
    #14
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat çok iyi ama yerinde satılırsa iyi, şimdi bunun kargosu var birde ürünü görmeden alacak müşteri.
    Doğru söylüyorsunuz hocam normalde elden satıyoruz da satılmadığı için konu açtım forumlarda
  • 28-05-2022, 19:35:50
    #15
    kötü
  • 28-05-2022, 19:35:54
    #16
    Onurhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi kötü değil aslında. İşin siyasi boyutu çok sıkıntılı. Birazda dönüp stokçulara ve firmalara bakmak lazım. Dün mesela bir tane markete (Adını belirtmiyorum) girdim. Sırf bazı tekel ürünlerine zam gelecek diye 1 taneden fazla vermedi. Önce bunların bir alınıp sorgulanması lazım.
    Ekonomi nasıl kötü olduğu için fırsatçılarda bundan faydalanıyor. Bunların yanında herkes bir yerde kendini sağlama almaya çalışıyor ama kimse önünü de görmüyor daha da beter bir hal alıyor. Zincirleme bir olay gibi düşünün "İnsanımızda da acıma duygusu ve vicdan kalmadı"
  • 28-05-2022, 19:36:44
    #17
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    henüz konuyu açalı forum saatine göre 16 dakika olmuş. bence reklamını yapmışsınız satış konunuzun.
    Size tavsiyem
    Her lafın arkasından kötü bir sonuç çıkartmayın
  • 28-05-2022, 19:36:46
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Onurhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi kötü değil aslında. İşin siyasi boyutu çok sıkıntılı. Birazda dönüp stokçulara ve firmalara bakmak lazım. Dün mesela bir tane markete (Adını belirtmiyorum) girdim. Sırf bazı tekel ürünlerine zam gelecek diye 1 taneden fazla vermedi. Önce bunların bir alınıp sorgulanması lazım.
    Yahu ekonomi nasıl kötü değil diyebiliyorsunuz yemin ediyorum anlayamıyorum, acaba ben farklı bir Türkiye'de mi yaşıyorum, çıldıracağım az kaldı