mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam hocam siz haklısınız üstte yazdığım gibi elden satış da aynı şekilde kabul etmeyin asla kötü olan birşeyi
ben ekonomi ile ilgili bir yorum yapmadım.