Onurhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomi kötü değil aslında. İşin siyasi boyutu çok sıkıntılı. Birazda dönüp stokçulara ve firmalara bakmak lazım. Dün mesela bir tane markete (Adını belirtmiyorum) girdim. Sırf bazı tekel ürünlerine zam gelecek diye 1 taneden fazla vermedi. Önce bunların bir alınıp sorgulanması lazım.
Yahu ekonomi nasıl kötü değil diyebiliyorsunuz yemin ediyorum anlayamıyorum, acaba ben farklı bir Türkiye'de mi yaşıyorum, çıldıracağım az kaldı