Onurhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomi kötü değil aslında. İşin siyasi boyutu çok sıkıntılı. Birazda dönüp stokçulara ve firmalara bakmak lazım. Dün mesela bir tane markete (Adını belirtmiyorum) girdim. Sırf bazı tekel ürünlerine zam gelecek diye 1 taneden fazla vermedi. Önce bunların bir alınıp sorgulanması lazım.
Ekonomi nasıl kötü olduğu için fırsatçılarda bundan faydalanıyor. Bunların yanında herkes bir yerde kendini sağlama almaya çalışıyor ama kimse önünü de görmüyor daha da beter bir hal alıyor. Zincirleme bir olay gibi düşünün "İnsanımızda da acıma duygusu ve vicdan kalmadı"