• 27-05-2022, 18:40:00
    #1
    Herkese merhaba.
    Instagram da bir sayfadan ayakkabı siparişi verdim kapıda ödemeli ürün kapalı geldi ve ödemesini yaptım odama geçip açtığımda içinden çöp çıktı ne yapabilirim bu konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ?
  • 27-05-2022, 18:41:07
    #2
    Geçmiş olsun. Tüketici hakem heyetine başvurun. Şikayetvar'da sayfa adını paylaşın Google'da indexlenir en azından. Malesef Instagram'da bot takipçili büyükmüş gibi gösterilen pek çok d-landırıcı sayfa var.

    Bir ihtimal, kargoya gidip d-landırıcı olduğu için hemen para iadesi isteyin. Bundan 7 yıl önce ben de kapıda ödeme ile dlandırılmıştım. Kargoya alır almaz şubeye gitmeme rağmen yardımcı olmadılar. Dlandırıcıları korumak için elinden geleni yapıyorlar ama bir şansınızı deneyin.
  • 27-05-2022, 18:41:16
    #3
    Adliyeye gidip şikayette bulun direkt.
  • 27-05-2022, 18:41:20
    #4
    Kargoyu açarken video çekseydin bir şeyler olabilirdi ama kontrol etmeden teslim aldığınız için bir şey olacağını sanmıyorum hocam.
  • 27-05-2022, 18:41:32
    #5
    geçmiş olsun hocam, aldığınız sayfayı paylaşın da biz de yanlışlıkla alışveriş yapmayalım
  • 27-05-2022, 18:41:34
    #6
    Tövbe tövbe insanlar ne kadar adileşti ya.
  • 27-05-2022, 18:43:28
    #7
    elinde görüntülü poşeti açtığına dair delil var mı yoksa gitti gibi.
    En mantıklısı o firmayı bulup sürekli sahte sipariş etmek bu şekilde kargo parası her defasında onların cebinden çıkacaktır.
  • 27-05-2022, 18:44:14
    #8
    Hangi hesap? Lütfen ifşa edin burada
  • 27-05-2022, 18:44:59
    #9
    Gidip savcılığa şikayet dilekçesi verin. Ancak teslim alırken ve kargoyu açarken video kaydı çekmediyseniz açılacak davadan maalesef bir şey çıkacağını sanmıyorum.
    Ayrıca foruma sayfa adı vererek forum dışı şikayet konusu açın ki insanlar hangi sayfa olduğunu görüp tuzağa düşmesinler.
    Geçmiş olsun. Umarım paranızı kurtarırsınız.