Geçmiş olsun. Tüketici hakem heyetine başvurun. Şikayetvar'da sayfa adını paylaşın Google'da indexlenir en azından. Malesef Instagram'da bot takipçili büyükmüş gibi gösterilen pek çok d-landırıcı sayfa var.

Bir ihtimal, kargoya gidip d-landırıcı olduğu için hemen para iadesi isteyin. Bundan 7 yıl önce ben de kapıda ödeme ile dlandırılmıştım. Kargoya alır almaz şubeye gitmeme rağmen yardımcı olmadılar. Dlandırıcıları korumak için elinden geleni yapıyorlar ama bir şansınızı deneyin.