Gidip savcılığa şikayet dilekçesi verin. Ancak teslim alırken ve kargoyu açarken video kaydı çekmediyseniz açılacak davadan maalesef bir şey çıkacağını sanmıyorum.
Ayrıca foruma sayfa adı vererek forum dışı şikayet konusu açın ki insanlar hangi sayfa olduğunu görüp tuzağa düşmesinler.
Geçmiş olsun. Umarım paranızı kurtarırsınız.