• 27-05-2022, 18:47:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Çöpe atın hocam. Geçmiş olsun.
  • 27-05-2022, 18:52:00
    #11
    Benzer bir olay başıma geldi. Adamların adı adresi vs herşeyi ortada. Hiç bir şey çıkmadı. O kadar uğraştığım yanıma kar kaldı.
  • 27-05-2022, 18:56:45
    #12
    Boşuna tüketici hakem heyetine gidip vakit kaybetme hocam seni suçlu bulacaklar çünkü elinde fatura yok fatura olsa muhatap yok.
    sen direkt savcılığa d0landırıcılıktan başvuracaksın kanıtlarını götüreceksin içinden cıkanları götüreceksin mesajları dekontu götüreceksin varsa.

    diğer türlü bişey yapamazsın ben satın aldım bana hiç göndermediler şikayet ettim THH'ne ama olumsuz sonuçlandı neymiş faturası yokmuş ulan elime ulaşmadı ne faturası diyosun
  • 27-05-2022, 18:59:51
    #13
    o kadar site varken instagramdan ayakkabı mı alınır
  • 27-05-2022, 19:02:36
    #14
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinde görüntülü poşeti açtığına dair delil var mı yoksa gitti gibi.
    En mantıklısı o firmayı bulup sürekli sahte sipariş etmek bu şekilde kargo parası her defasında onların cebinden çıkacaktır.
    mantıklı ... ver siparişi gelsin eve ... ben istemiyorum geri götürün vs... kargo parası iki defa girsin yada ikinci alımı yapsın kargo firmasının gözleri önünde video kayıt yaparak açılsın paket yine aynı çıkarsa şanslı derim ama ya çöp çıkmazi ise...

    mantıksal olarak bi r bölgeye bir şehire bi defa bunu yapabilir aynı adrese yada semt vs gibi yere ikinci şakayı yapmaya bilirler... ama bunu bi yapın... ayrıca ödeme kapıda olacağı için teslim alırken kontrol yaparsınız benim istediğim ürün bu değil yanlış ürün dersin gönderirsin... 10 defa 10 arkadaşınla bunu yap... örnek istersen 100 defa yap
  • 27-05-2022, 19:02:39
    #15
    Geçmiş olsun. Burada sayfa adı telefon bilgisi falan vermemenizi tavsiye ediyorum öncelikle. Muhtemelen fatura falan kesmemişlerdir size, vergisiz satıştan dolayı ihbar edin en sağlam şikayet bu olabilir sizin için…

    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef Instagram'da bot takipçili büyükmüş gibi gösterilen pek çok d-landırıcı sayfa var.
    İnstagram’dan Telefon kılıflarına bakıyordum 100bin yabancı takipçi ve her gönderisinde yabancı isimle atılan Türkçe yorumlar vardı mesaj gönderdim bu modelin x model stoğu mevcut mu diye evet yanıtı verdiler fotoğraf istedim maalesef yanıtı aldım bunlar bu zekayla nasıl ************** yapıyorlar anlamıyorum 😁
  • 27-05-2022, 19:03:03
    #16
    Kapıda ödemenin amacı nedir? Ürünü kontrol etmek. Madem ürün odanızda kontrol edecektiniz parasını ödeyip niye ödeme yaptınız. Ayrıca çöp çıktığını fark eder etmez kargo firmasına gidip tutanak tuttursaydınız.
  • 27-05-2022, 19:06:11
    #17
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinde görüntülü poşeti açtığına dair delil var mı yoksa gitti gibi.
    En mantıklısı o firmayı bulup sürekli sahte sipariş etmek bu şekilde kargo parası her defasında onların cebinden çıkacaktır.
    Kötülüğe her zaman iyilikle karşılık vermeliyiz. Bu şekilde yaparak bir sonuca ulaşamayız.
  • 27-05-2022, 19:10:04
    #18
    Paket açarken video çekmedi iseniz şansınız yok