elinde görüntülü poşeti açtığına dair delil var mı yoksa gitti gibi.
En mantıklısı o firmayı bulup sürekli sahte sipariş etmek bu şekilde kargo parası her defasında onların cebinden çıkacaktır.
mantıklı ... ver siparişi gelsin eve ... ben istemiyorum geri götürün vs... kargo parası iki defa girsin yada ikinci alımı yapsın kargo firmasının gözleri önünde video kayıt yaparak açılsın paket yine aynı çıkarsa şanslı derim ama ya çöp çıkmazi ise...
mantıksal olarak bi r bölgeye bir şehire bi defa bunu yapabilir aynı adrese yada semt vs gibi yere ikinci şakayı yapmaya bilirler... ama bunu bi yapın... ayrıca ödeme kapıda olacağı için teslim alırken kontrol yaparsınız benim istediğim ürün bu değil yanlış ürün dersin gönderirsin... 10 defa 10 arkadaşınla bunu yap... örnek istersen 100 defa yap