Boşuna tüketici hakem heyetine gidip vakit kaybetme hocam seni suçlu bulacaklar çünkü elinde fatura yok fatura olsa muhatap yok.
sen direkt savcılığa d0landırıcılıktan başvuracaksın kanıtlarını götüreceksin içinden cıkanları götüreceksin mesajları dekontu götüreceksin varsa.

diğer türlü bişey yapamazsın ben satın aldım bana hiç göndermediler şikayet ettim THH'ne ama olumsuz sonuçlandı neymiş faturası yokmuş ulan elime ulaşmadı ne faturası diyosun