• 27-05-2022, 09:38:13
    #1
    Merhaba arkadaşlar, daha önce cok defa denedim ama herkes gibi bende başladıktan sonra sıkılıp bırakıyorum.
    Gerçekten şu süreci nasıl geçerim? çok değil %50 öğrensem bile gerisi gelir diye düşünüyorum.

    Sadece bu süreci başarmış kişiler tecrübelerini anlatırsa herkes faydalanmış olur.
  • 27-05-2022, 09:40:06
    #2
    Yurtdışında ingilizce konuşulan bir ülkeye gidersen mecburi öğreniyorsun sıkılma problemin olmuyor
  • 27-05-2022, 09:52:36
    #3
    Dostum merhaba, ben de senin gibi başladım başladım bıraktım. Fakat ercan hoca diye bir adam var(reklam gibi bir durum söz konusu değildir). Eğer bu eğitim için bütçen var ise değerlendirebilirsin. Adamı araştırırsan görürsün zaten bu işte uzman bir adam ve gerçekten çok farklı bir şekilde anlatıyor. Balık tutmuyor da balık tutmayı öğretiyor gibi düşünebilirsin. Yeni bir seri başlattı eski öğrencilerine özel 7-8 er dakikalık bir seri. Eğer bütçem yok veya bu işe para harcamak istemiyorum diyorsan ücretsiz dünya kadar uygulama kaynak vs. var. Oradan da öğrenilebileceğine inanıyorum ve bir sürü canlı örnek tanıyorum. Mesele biraz da bizde bitiyor sanırım EverArd 'ın da dediği gayet mantıklı bu arada '' kendini ingilizceye maruz bırakmak''. Umarım bir dahaki başladığında devam yüzde 50 ye değil sonuna kadar devam edersin
  • 27-05-2022, 09:56:21
    #4
    ozgurduran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum merhaba, ben de senin gibi başladım başladım bıraktım. Fakat ercan hoca diye bir adam var(reklam gibi bir durum söz konusu değildir). Eğer bu eğitim için bütçen var ise değerlendirebilirsin. Adamı araştırırsan görürsün zaten bu işte uzman bir adam ve gerçekten çok farklı bir şekilde anlatıyor. Balık tutmuyor da balık tutmayı öğretiyor gibi düşünebilirsin. Yeni bir seri başlattı eski öğrencilerine özel 7-8 er dakikalık bir seri. Eğer bütçem yok veya bu işe para harcamak istemiyorum diyorsan ücretsiz dünya kadar uygulama kaynak vs. var. Oradan da öğrenilebileceğine inanıyorum ve bir sürü canlı örnek tanıyorum. Mesele biraz da bizde bitiyor sanırım EverArd 'ın da dediği gayet mantıklı bu arada '' kendini ingilizceye maruz bırakmak''. Umarım bir dahaki başladığında devam yüzde 50 ye değil sonuna kadar devam edersin
    kesinlikle reklam söz konusu değildir