Dostum merhaba, ben de senin gibi başladım başladım bıraktım. Fakat ercan hoca diye bir adam var(reklam gibi bir durum söz konusu değildir). Eğer bu eğitim için bütçen var ise değerlendirebilirsin. Adamı araştırırsan görürsün zaten bu işte uzman bir adam ve gerçekten çok farklı bir şekilde anlatıyor. Balık tutmuyor da balık tutmayı öğretiyor gibi düşünebilirsin. Yeni bir seri başlattı eski öğrencilerine özel 7-8 er dakikalık bir seri. Eğer bütçem yok veya bu işe para harcamak istemiyorum diyorsan ücretsiz dünya kadar uygulama kaynak vs. var. Oradan da öğrenilebileceğine inanıyorum ve bir sürü canlı örnek tanıyorum. Mesele biraz da bizde bitiyor sanırım

EverArd 'ın da dediği gayet mantıklı bu arada ''
kendini ingilizceye maruz bırakmak''. Umarım bir dahaki başladığında devam yüzde 50 ye değil sonuna kadar devam edersin
kesinlikle reklam söz konusu değildir