Merhaba arkadaşlar, daha önce cok defa denedim ama herkes gibi bende başladıktan sonra sıkılıp bırakıyorum.
Gerçekten şu süreci nasıl geçerim? çok değil %50 öğrensem bile gerisi gelir diye düşünüyorum.
Sadece bu süreci başarmış kişiler tecrübelerini anlatırsa herkes faydalanmış olur.