• 27-05-2022, 01:40:04
    #1
    Bugün bir arkadaşım pazarda iphone SE 2020 çaldırmış. Polise IMEI'yi falan vermiş ama direkt kapatmışlar telefonu. Sizce bulunur mu? Ne düşünüyorsunuz?
  • 27-05-2022, 01:42:08
    #2
    Cloud girili olduğundan Apple find ile İnternete cihaz başlandığında anlık konum bilgisi alabilirsiniz apple find hakkında bilgi edinmeniz faydalı olacaktır.
    Ek olarak apple uzman birimi ile görüşmek faydalı olacaktır.
    İyi Forumlar
  • 27-05-2022, 01:42:55
    #3
    Geçmiş olsun, pek sanmıyorum bulunacağını iphonemi buldan kontrol ettiyse ondan başka çaresi yok çoğu bit pazarında ya da parçalarını satıyorlar.
  • 27-05-2022, 01:43:09
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cloud girili olduğundan Apple find ile İnternete cihaz başlandığında anlık konum bilgisi alabilirsiniz apple find hakkında bilgi edinmeniz faydalı olacaktır.
    Ek olarak apple uzman birimi ile görüşmek faydalı olacaktır.
    İyi Forumlar
    Apple find'da hiç çıkmadı cihaz da yarın bir apple bayisine gitmeyi düşünüyoruz.
  • 27-05-2022, 01:44:46
    #5
    takipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple find'da hiç çıkmadı cihaz da yarın bir apple bayisine gitmeyi düşünüyoruz.
    Hocam direkt Apple müşteri hizmetleri ile görüşün belki cihazı kayıp moduna da alabilirler
  • 27-05-2022, 01:44:48
    #6
    takipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple find'da hiç çıkmadı cihaz da yarın bir apple bayisine gitmeyi düşünüyoruz.
    Apple mağazasına gitmeniz sizin için iyi olur teknik takibe aldırırsınız cihazı
    • takipvebegeni
    takipvebegeni bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-05-2022, 01:46:23
    #7
    blackcemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam direkt Apple müşteri hizmetleri ile görüşün belki cihazı kayıp moduna da alabilirler
    Kayıp moduna almıştı diye hatırlıyorum iclouddan
  • 27-05-2022, 02:00:17
    #8
    takipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıp moduna almıştı diye hatırlıyorum iclouddan
    benim samsung a11 telefonum çalınmıştı. ocak ayında
    mart ayında telefon aldığım 2.ci haftası telefonum bulundu
  • 27-05-2022, 02:06:53
    #9
    egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim samsung a11 telefonum çalınmıştı. ocak ayında
    mart ayında telefon aldığım 2.ci haftası telefonum bulundu
    Hocam telefonun içindeki verilere ulaşamazlar dimi şifre varken? Sıfırlamaya gerek yok yani
    Bir de nasıl bulunmuş telefonunuz 2 ay sonra çok merak ettim