takipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple find'da hiç çıkmadı cihaz da yarın bir apple bayisine gitmeyi düşünüyoruz.
Hocam direkt Apple müşteri hizmetleri ile görüşün belki cihazı kayıp moduna da alabilirler