egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim samsung a11 telefonum çalınmıştı. ocak ayında
mart ayında telefon aldığım 2.ci haftası telefonum bulundu
Hocam telefonun içindeki verilere ulaşamazlar dimi şifre varken? Sıfırlamaya gerek yok yani
Bir de nasıl bulunmuş telefonunuz 2 ay sonra çok merak ettim