• 21-05-2022, 23:14:12
    #1
    Arkadaşlar biraz hastaydım bugün hastaneden 1 günlük rapor aldım düzelirim yarında işe giderim diye ama bir türlü toplayamadım da kendimi …

    yeni rapor almak için yarını mı beklemeliyim saat 11 de almıştım raporu yoksa bu gece 00:00dan sonra alabilir miyim?
  • 21-05-2022, 23:17:54
    #2
    KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar biraz hastaydım bugün hastaneden 1 günlük rapor aldım düzelirim yarında işe giderim diye ama bir türlü toplayamadım da kendimi …

    yeni rapor almak için yarını mı beklemeliyim saat 11 de almıştım raporu yoksa bu gece 00:00dan sonra alabilir miyim?
    Bugünde gidip acilden rapor yazdırabilirsiniz.
  • 21-05-2022, 23:18:51
    #3
    sefad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugünde gidip acilden rapor yazdırabilirsiniz.
    Ama daha bugün aldım geceyi beklemem gerekmez mi?
  • 21-05-2022, 23:20:03
    #4
    KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama daha bugün aldım geceyi beklemem gerekmez mi?
    Bugün dahil 2-3 günlükte alabilirsiniz. Ama sıra size gelene kadar gece 12 yi geçer zaten sanırım saat
  • 21-05-2022, 23:21:30
    #5
    Gece 12 den sonra alır isen sıkıntısız dertsiz tasasız bir rapor olur.
    (zaten 12 ye kadar resmi raporlusun )
  • 21-05-2022, 23:24:57
    #6
    Ziben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece 12 den sonra alır isen sıkıntısız dertsiz tasasız bir rapor olur.
    (zaten 12 ye kadar resmi raporlusun )
    Özelden alsak sorun olurmu bugün devletten almıştım
  • 21-05-2022, 23:28:03
    #7
    Raporun özeli , devleti olmaz dostum.Yani hayır sorun olmaz.
  • 21-05-2022, 23:36:12
    #8
    O kadar saate takılmaz işyeri fakat hastanede sistem otomatik işlendiği için sorun olabilir. şöyle düzeltme yapabilir doktor, yarına kontrol yazarsa kontrol için tekrar gideceğiniz için raporlu sayılırsınız. Bu heyet raporlarında geçerli değil.