KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar biraz hastaydım bugün hastaneden 1 günlük rapor aldım düzelirim yarında işe giderim diye ama bir türlü toplayamadım da kendimi …

yeni rapor almak için yarını mı beklemeliyim saat 11 de almıştım raporu yoksa bu gece 00:00dan sonra alabilir miyim?
Bugünde gidip acilden rapor yazdırabilirsiniz.