Ziben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece 12 den sonra alır isen sıkıntısız dertsiz tasasız bir rapor olur.
(zaten 12 ye kadar resmi raporlusun )
Özelden alsak sorun olurmu bugün devletten almıştım