• 21-05-2022, 20:27:24
    #1
    Selamlar, konu baltalama yorumlarının cezası nedir acaba? Nasıl report etmeliyim? Ettiğim report ortalama ne kadar süre içerisinde işleme alınıyor?

    Ve bu kişiler forumda nasıl bir ceza alabilir ?

    Teşekkürler, iyi forumlar.
  • 21-05-2022, 20:28:35
    #2
    Report ettiğinizde yorumu siliyorlar daha sonra tekrarlarsa ban cezası alıyor
  • 21-05-2022, 20:28:56
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Mesajı report edin. Yoğunluğa göre belli bir sürede aksiyon alınır ve üye uyarılır. Konu baltalamaya devam ederse ban cezası alabilir.
  • 21-05-2022, 20:29:39
    #4
    Platin üye
    Yorumu report etmeniz yeterli olur.
  • 21-05-2022, 20:33:15
    #5
    Adamına göre muamele ediyorlar benim konumu baltalayan adama göz yumdular saatlerce herkes gördükten sonra sildiler bundan sonra ona göre davranıyorum ben de konuşmam gereken yerde konuşuyorum.
  • 21-05-2022, 20:40:23
    #6
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamına göre muamele ediyorlar benim konumu baltalayan adama göz yumdular saatlerce herkes gördükten sonra sildiler bundan sonra ona göre davranıyorum ben de konuşmam gereken yerde konuşuyorum.
    Kur'an çarpsın ben anlamıyorum bu düşünceyi ya. Şunu biliyor nusunuz mesela bu forumda ki modlar gönüllü olarak hizmet veriyorlar. Ayrıca tek işleri forumda mod görevi yapmak değil. Neden alanen bilerek isteyerek geç aksiyon alsınlar?