Adamına göre muamele ediyorlar benim konumu baltalayan adama göz yumdular saatlerce herkes gördükten sonra sildiler

bundan sonra ona göre davranıyorum ben de konuşmam gereken yerde konuşuyorum.
Kur'an çarpsın ben anlamıyorum bu düşünceyi ya. Şunu biliyor nusunuz mesela bu forumda ki modlar gönüllü olarak hizmet veriyorlar. Ayrıca tek işleri forumda mod görevi yapmak değil. Neden alanen bilerek isteyerek geç aksiyon alsınlar?