Selamlar, konu baltalama yorumlarının cezası nedir acaba? Nasıl report etmeliyim? Ettiğim report ortalama ne kadar süre içerisinde işleme alınıyor?

Ve bu kişiler forumda nasıl bir ceza alabilir ?

Teşekkürler, iyi forumlar.