• 19-05-2022, 20:55:37
    #1
    Arkadaşlar nasıl kalırım diye sormuyorum, bazı kişiler Work and Travel programından sonra artık nasıl oluyorsa kalıcı bir şekilde kalıyorlar, çalışıyorlar, geziyorlar vs her şey yasal gözüküyor. Sorduğumda ise söyleyemem yoksa herkes öğrenirse ortaya çıkar vs bir şeyler diyorlar. Konu hakkında bilgisi olan var mı? Dil okulu vs olamaz diye düşünüyorum çünkü çalışma izni verilmiyor, bir işverenden sponsorluk aldıklarını da düşünmüyorum, serbest meslekleri yapıyorlar genelde.
  • 19-05-2022, 20:59:11
    #2
    Bulursanız banada söyleyin hocam biletler benden
  • 19-05-2022, 21:05:01
    #3
    Work and travel ile çalıştıkları firma ile gorusuyorlar. 3.5 aylik sure bittikten sonra firma isveren olarak sponsor olup calisma teklifi gonderiyor bu durumda calisma izni alarak gideviliyorlar veya kalabiliyorlar. Ama bu oturum izni sadece. Vatandaslik vs degil. Ben kanada da calistim work n travel ile. İstesem firma izin cikartcakti ama cok soguktu calistigimix fabrika. Vancouver hep eksi dereceydi
  • 19-05-2022, 21:06:56
    #4
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Work and travel ile çalıştıkları firma ile gorusuyorlar. 3.5 aylik sure bittikten sonra firma isveren olarak sponsor olup calisma teklifi gonderiyor bu durumda calisma izni alarak gideviliyorlar veya kalabiliyorlar. Ama bu oturum izni sadece. Vatandaslik vs degil. Ben kanada da calistim work n travel ile. İstesem firma izin cikartcakti ama cok soguktu calistigimix fabrika. Vancouver hep eksi dereceydi
    Hocam bu arkadaş bir işte düzenli çalışmıyor genelde paket servis, uber, depo al sat vs işeri yapıyor, acaba iş yeri ile anlaşıp aylık ücret mi ödüyor işyerine?
  • 19-05-2022, 21:29:05
    #5
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu arkadaş bir işte düzenli çalışmıyor genelde paket servis, uber, depo al sat vs işeri yapıyor, acaba iş yeri ile anlaşıp aylık ücret mi ödüyor işyerine?
    Yok hocam oyle degil. Onun durumu farkli onu bilemem ama bos gizem uyandirmasin yok kimse bilmesin vs ama o bahsettiğin rusvet vs sekli orda yemez.