Amerika'da Kalıcı Kalmak
4
●266
- 19-05-2022, 20:55:37Arkadaşlar nasıl kalırım diye sormuyorum, bazı kişiler Work and Travel programından sonra artık nasıl oluyorsa kalıcı bir şekilde kalıyorlar, çalışıyorlar, geziyorlar vs her şey yasal gözüküyor. Sorduğumda ise söyleyemem yoksa herkes öğrenirse ortaya çıkar vs bir şeyler diyorlar. Konu hakkında bilgisi olan var mı? Dil okulu vs olamaz diye düşünüyorum çünkü çalışma izni verilmiyor, bir işverenden sponsorluk aldıklarını da düşünmüyorum, serbest meslekleri yapıyorlar genelde.
- 19-05-2022, 21:05:01Work and travel ile çalıştıkları firma ile gorusuyorlar. 3.5 aylik sure bittikten sonra firma isveren olarak sponsor olup calisma teklifi gonderiyor bu durumda calisma izni alarak gideviliyorlar veya kalabiliyorlar. Ama bu oturum izni sadece. Vatandaslik vs degil. Ben kanada da calistim work n travel ile. İstesem firma izin cikartcakti ama cok soguktu calistigimix fabrika. Vancouver hep eksi dereceydi
- 19-05-2022, 21:06:56Hocam bu arkadaş bir işte düzenli çalışmıyor genelde paket servis, uber, depo al sat vs işeri yapıyor, acaba iş yeri ile anlaşıp aylık ücret mi ödüyor işyerine?erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2022, 21:29:05Yok hocam oyle degil. Onun durumu farkli onu bilemem ama bos gizem uyandirmasin yok kimse bilmesin vstiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama o bahsettiğin rusvet vs sekli orda yemez.