Work and travel ile çalıştıkları firma ile gorusuyorlar. 3.5 aylik sure bittikten sonra firma isveren olarak sponsor olup calisma teklifi gonderiyor bu durumda calisma izni alarak gideviliyorlar veya kalabiliyorlar. Ama bu oturum izni sadece. Vatandaslik vs degil. Ben kanada da calistim work n travel ile. İstesem firma izin cikartcakti ama cok soguktu calistigimix fabrika. Vancouver hep eksi dereceydi