Arkadaşlar nasıl kalırım diye sormuyorum, bazı kişiler Work and Travel programından sonra artık nasıl oluyorsa kalıcı bir şekilde kalıyorlar, çalışıyorlar, geziyorlar vs her şey yasal gözüküyor. Sorduğumda ise söyleyemem yoksa herkes öğrenirse ortaya çıkar vs bir şeyler diyorlar. Konu hakkında bilgisi olan var mı? Dil okulu vs olamaz diye düşünüyorum çünkü çalışma izni verilmiyor, bir işverenden sponsorluk aldıklarını da düşünmüyorum, serbest meslekleri yapıyorlar genelde.