• 17-05-2022, 16:37:20
    #1
    Merhabalar Antalyadayım hafyaya Antalya - Galatasaray maçına hanımla beraber gitmek istiyoruz daha önce hiç maça gitmek nasip olmadığı için bu konu hakkında bilgim yok. Bu maça normal gişeden bilet alarak gidebilir miyim yoksa passolig çıkarmam gerekir mi?
  • 17-05-2022, 16:39:47
    #2
    Mobil uygulamadan passolig alıp uygulamq üzerinden bileti almanız gerekiyor. Passokart gelene kadar uygulama üzerindem karekodlada stada giris yapabilirsiniz
  • 17-05-2022, 16:40:15
    #3
    Tek Girişlik Pass Card diye araştırabilirsin hocam
  • 17-05-2022, 16:40:40
    #4
    ceyhan19033 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil uygulamadan passolig alıp uygulamq üzerinden bileti almanız gerekiyor. Passokart gelene kadar uygulama üzerindem karekodlada stada giris yapabilirsiniz
    teşekkürler hocam
  • 17-05-2022, 16:48:13
    #5
    joseph34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar Antalyadayım hafyaya Antalya - Galatasaray maçına hanımla beraber gitmek istiyoruz daha önce hiç maça gitmek nasip olmadığı için bu konu hakkında bilgim yok. Bu maça normal gişeden bilet alarak gidebilir miyim yoksa passolig çıkarmam gerekir mi?
    Biraz rezillikten birşey olmaz derseniz dönen demir parmaklıklardan paso ligi olan biriyle aynı anda geçebilirsiniz

    Çok yoğun olunca görevliler birşey demiyor😅
  • 17-05-2022, 16:50:14
    #6
    stadda passolig çıkartılıyor biliyorum hala var mı ama normal kargo ile ortalama 1 ay sürüyor gelmesi
  • 17-05-2022, 16:54:32
    #7
    Merhaba, Passolig Kartı olmadan mobil uygulama ile gişelerden geçiş yapabilirsiniz.
  • 17-05-2022, 17:38:33
    #8
    Tupcus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz rezillikten birşey olmaz derseniz dönen demir parmaklıklardan paso ligi olan biriyle aynı anda geçebilirsiniz

    Çok yoğun olunca görevliler birşey demiyor😅
    Kral adama durduk yere 6222 yedirticeksin Konu sahibi Bey sakın bunu denemeyin her maç günü karakola imzaya gidersiniz benden demesi
  • 17-05-2022, 18:06:44
    #9
    Cansedefoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kral adama durduk yere 6222 yedirticeksin Konu sahibi Bey sakın bunu denemeyin her maç günü karakola imzaya gidersiniz benden demesi
    Hadi ya valla ben ve çevremin gittiği kalabalık maçlarda çok yapılıyor artık görevli de boşveriyor