Merhabalar Antalyadayım hafyaya Antalya - Galatasaray maçına hanımla beraber gitmek istiyoruz daha önce hiç maça gitmek nasip olmadığı için bu konu hakkında bilgim yok. Bu maça normal gişeden bilet alarak gidebilir miyim yoksa passolig çıkarmam gerekir mi?
Biraz rezillikten birşey olmaz derseniz dönen demir parmaklıklardan paso ligi olan biriyle aynı anda geçebilirsiniz
Çok yoğun olunca görevliler birşey demiyor😅