Merhabalar Antalyadayım hafyaya Antalya - Galatasaray maçına hanımla beraber gitmek istiyoruz daha önce hiç maça gitmek nasip olmadığı için bu konu hakkında bilgim yok. Bu maça normal gişeden bilet alarak gidebilir miyim yoksa passolig çıkarmam gerekir mi?