• 15-05-2022, 23:55:09
    #1
    Merhaba,
    Iraktan Telefon İstedim 415 Dolar Fiyat Çıkardı İphone 11/64 Beyaz Pil 100
    410 Dolar Karşılıgı : 6348,95 TL
    Sizce Fiyat Makul Mü?
  • 15-05-2022, 23:57:05
    #2
    Irakta dolar bazda çok uyguna geliyor. Ben de iPhone 13 128GB Midnight cihazımı ıraktan 820$'a getirdim. 120 TL'ye KKTC'de öğrenci pasaportuna kayıtladım. 18.000₺ yerine ortalama 13.000₺'ye geldi maaliyet olarak. Önümüzdeki günlerde iPad Pro cihazı için sipariş vereceğim. Çok uygun eğer kaynağınız varsa kaçırmayın.
  • 15-05-2022, 23:57:45
    #3
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    @mfk;
  • 15-05-2022, 23:59:37
    #4
    mhcifci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Irakta dolar bazda çok uyguna geliyor. Ben de iPhone 13 128GB Midnight cihazımı ıraktan 820$'a getirdim. 120 TL'ye KKTC'de öğrenci pasaportuna kayıtladım. 18.000₺ yerine ortalama 13.000₺'ye geldi maaliyet olarak. Önümüzdeki günlerde iPad Pro cihazı için sipariş vereceğim. Çok uygun eğer kaynağınız varsa kaçırmayın.
    Hocam Benimde Öğrenci Pasaportum Gelecek Bi 10 15 Güne
    120 TL Ye Kaydettim Dedinizde Geçici Kayıt Tarzımı Acaba ?
  • 16-05-2022, 00:00:47
    #5
    mercanerz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Benimde Öğrenci Pasaportum Gelecek Bi 10 15 Güne
    120 TL Ye Kaydettim Dedinizde Geçici Kayıt Tarzımı Acaba ?
    Evet KKTC'de 5 yıllık pasaport üzerine kayıt yaptırılıyor. Şirkette çalışan bir kardeşime yaptırdım. Yardımcı oldu. Siz de geçici IMEI attırabilir veya komple kayıtlayabilirsiniz.
  • 16-05-2022, 00:04:26
    #6
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    mercanerz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Iraktan Telefon İstedim 415 Dolar Fiyat Çıkardı İphone 11/64 Beyaz Pil 100
    410 Dolar Karşılıgı : 6348,95 TL
    Sizce Fiyat Makul Mü?
    Kessinlikle almayın !
    x,11 serisi felan hepsi toplama cihazdır paranızı çöpe atın daha iyi
    13 serisi ve 12 kapalı kutu 1 sene apple uluslar arası garantisi yok ise almayın .
  • 16-05-2022, 00:08:47
    #7
    MFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kessinlikle almayın !
    x,11 serisi felan hepsi toplama cihazdır paranızı çöpe atın daha iyi
    13 serisi ve 12 kapalı kutu 1 sene apple uluslar arası garantisi yok ise almayın .
    Peki Efendim Sizin Açtıgınız Konuda Satılık İphone 11 Mevcut KONU Tıklayıp Konuya Gidebilirsiniz
    Bu 11 De Toplamamıydı Sonuçta Buda Yurtdışı ?
  • 16-05-2022, 00:13:49
    #8
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    mercanerz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki Efendim Sizin Açtıgınız Konuda Satılık İphone 11 Mevcut KONU Tıklayıp Konuya Gidebilirsiniz
    Bu 11 De Toplamamıydı Sonuçta Buda Yurtdışı ?
    Eski ceptelefonları değildi abi sonuçta eskiden üretimi vardı şuan yokki mantıklı düşünelim apple 13 serisi çıktıktan sonra stokta olanlar hariç ( 11-12 vs üretimi devam ediyormu sizce ? Ve bunu benim toptancılarımda söylüyor )

    yanlış anlamayın isterseniz alın kullanın ama alabiliyorsanız 13 serisi alın . Benim tavsiyem budur biz sadece burda satış yapmıyoruz ben sadece bilgim olduğu için sizlerle paylaşmak istedim @Rex;abimin etiketi üzerine . KARAR SİZİNDİR bi kusurum olduysa affola
  • 16-05-2022, 00:18:50
    #9
    MFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski ceptelefonları değildi abi sonuçta eskiden üretimi vardı şuan yokki mantıklı düşünelim apple 13 serisi çıktıktan sonra stokta olanlar hariç ( 11-12 vs üretimi devam ediyormu sizce ? Ve bunu benim toptancılarımda söylüyor )

    yanlış anlamayın isterseniz alın kullanın ama alabiliyorsanız 13 serisi alın . Benim tavsiyem budur biz sadece burda satış yapmıyoruz ben sadece bilgim olduğu için sizlerle paylaşmak istedim @Rex;abimin etiketi üzerine . KARAR SİZİNDİR bi kusurum olduysa affola
    Bilgilendirdiğiniz İçin Çok Teşekkür Ediyorum 13 İçin Bütçem Yeterli Olursa Size Geleceğim İnşallah Hayırlı Geceler Dilerim Hocam