Peki Efendim Sizin Açtıgınız Konuda Satılık İphone 11 Mevcut
KONU Tıklayıp Konuya Gidebilirsiniz
Bu 11 De Toplamamıydı Sonuçta Buda Yurtdışı ?
Eski ceptelefonları değildi abi sonuçta eskiden üretimi vardı şuan yokki mantıklı düşünelim apple 13 serisi çıktıktan sonra stokta olanlar hariç ( 11-12 vs üretimi devam ediyormu sizce ? Ve bunu benim toptancılarımda söylüyor )
yanlış anlamayın isterseniz alın kullanın ama alabiliyorsanız 13 serisi alın . Benim tavsiyem budur biz sadece burda satış yapmıyoruz ben sadece bilgim olduğu için sizlerle paylaşmak istedim
@Rex;abimin etiketi üzerine . KARAR SİZİNDİR bi kusurum olduysa affola