MFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski ceptelefonları değildi abi sonuçta eskiden üretimi vardı şuan yokki mantıklı düşünelim apple 13 serisi çıktıktan sonra stokta olanlar hariç ( 11-12 vs üretimi devam ediyormu sizce ? Ve bunu benim toptancılarımda söylüyor )

yanlış anlamayın isterseniz alın kullanın ama alabiliyorsanız 13 serisi alın . Benim tavsiyem budur biz sadece burda satış yapmıyoruz ben sadece bilgim olduğu için sizlerle paylaşmak istedim @Rex;abimin etiketi üzerine . KARAR SİZİNDİR bi kusurum olduysa affola
Bilgilendirdiğiniz İçin Çok Teşekkür Ediyorum 13 İçin Bütçem Yeterli Olursa Size Geleceğim İnşallah Hayırlı Geceler Dilerim Hocam