MFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kessinlikle almayın !
x,11 serisi felan hepsi toplama cihazdır paranızı çöpe atın daha iyi
13 serisi ve 12 kapalı kutu 1 sene apple uluslar arası garantisi yok ise almayın .
Peki Efendim Sizin Açtıgınız Konuda Satılık İphone 11 Mevcut KONU Tıklayıp Konuya Gidebilirsiniz
Bu 11 De Toplamamıydı Sonuçta Buda Yurtdışı ?