MoRTaLCoDeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Luna bir vurgun muydu ?
19
●1.348
- 12-05-2022, 13:53:16Ust faiz oranları sistemin ponzi olduğunu düşündürüyordu insanlara çünkü yüzde 20 gibi bir faiz veriyorlardı sanırım ama durum bunun dışında çünkü ust yi manipüle ederek düşürdüler saldırı yapıldı. Fiyat biraz aşağı tetiklenince kullanıcılar ise satmaya başladı. Ust yi toparlamak için vakıf elindeki btc leri satmaya başlad (45.000 btc gibi bir sayıdan söz ediliyor) ama kullanıcılar panik satışı yaptığı için bu bile fayda etmedi. Bu hem piyasayı yoketti hemde ust toplarmak için lunayıda feda ettiler. Şu an avax ile ortaklıklarından oluşan coinlerindeki payları bile satıyor vakıf.
- 12-05-2022, 13:53:263 kademe yukarı, 7 kademe aşağı beklediğim LUNA değil, TÜM COİNLER BTC DE DAHİL (ytd)AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2022, 13:55:13Üyeliği durdurulduBtc ambargo konulamaz hocam tüm dünya eyleme gider tr de ilgilenecek insan yok ama dünyada ABD de başında büyük yankı uyandırırMoRTaLCoDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2022, 13:58:01AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi beklentim: 23 bin dolar, dip beklentim 15 bin dolar. ( ytd ) - 12-05-2022, 13:58:25FED kararları coinleri vurdu vurması da normaldi de LUNA bundan çok daha fazlası. Bu düşüşün öyle bir grupla olacak bir izahı olamaz. Farklı birşey olmuş olmalı. Al sat kısmında dahi fırsat olarak görüp alanlar o kadar varken bu denli düşüş hiç normal değil. Önemli olan kısım ise LUNA gibi büyükk bir değerin bir anda sıfırı görmesi kripto olayını bitme noktasına getirebilir. Sağlam denilen koin dahi 1-2 günde 3 sıfır atıyorsa alt koinlerin vay haline. Kim nasıl güvensin
- 12-05-2022, 14:07:10Binance Marjin Luna'yı Cross Marjin ve İzole Marjin'den delist ediyor.
https://www.binance.com/en/support/a...75567d525c2ecd
