FED kararları coinleri vurdu vurması da normaldi de LUNA bundan çok daha fazlası. Bu düşüşün öyle bir grupla olacak bir izahı olamaz. Farklı birşey olmuş olmalı. Al sat kısmında dahi fırsat olarak görüp alanlar o kadar varken bu denli düşüş hiç normal değil. Önemli olan kısım ise LUNA gibi büyükk bir değerin bir anda sıfırı görmesi kripto olayını bitme noktasına getirebilir. Sağlam denilen koin dahi 1-2 günde 3 sıfır atıyorsa alt koinlerin vay haline. Kim nasıl güvensin