MoRTaLCoDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ilk plandı, sıradaki işleyişi şu şekilde bekliyorum ve öylede oluyor zaten;

3 kademe yukarı, 7 kademe aşağı. (yatirim tavsiyesi degildir)
Zaten delist edildi daha da kötü olucak sanırım 110 dolardan alan insanlar için çok büyük üzüntü hüsran yeniden yükselme umudu bir umut ki bende de bir ara bu coini alma şeyi vardı iyi ki bulaşmamışım