• 12-05-2022, 13:50:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    MoRTaLCoDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ilk plandı, sıradaki işleyişi şu şekilde bekliyorum ve öylede oluyor zaten;

    3 kademe yukarı, 7 kademe aşağı. (yatirim tavsiyesi degildir)
    Zaten delist edildi daha da kötü olucak sanırım 110 dolardan alan insanlar için çok büyük üzüntü hüsran yeniden yükselme umudu bir umut ki bende de bir ara bu coini alma şeyi vardı iyi ki bulaşmamışım
  • 12-05-2022, 13:50:02
    #11
    Luna şuanda cıkıyor hocam.
  • 12-05-2022, 13:53:16
    #12
    Ust faiz oranları sistemin ponzi olduğunu düşündürüyordu insanlara çünkü yüzde 20 gibi bir faiz veriyorlardı sanırım ama durum bunun dışında çünkü ust yi manipüle ederek düşürdüler saldırı yapıldı. Fiyat biraz aşağı tetiklenince kullanıcılar ise satmaya başladı. Ust yi toparlamak için vakıf elindeki btc leri satmaya başlad (45.000 btc gibi bir sayıdan söz ediliyor) ama kullanıcılar panik satışı yaptığı için bu bile fayda etmedi. Bu hem piyasayı yoketti hemde ust toplarmak için lunayıda feda ettiler. Şu an avax ile ortaklıklarından oluşan coinlerindeki payları bile satıyor vakıf.
  • 12-05-2022, 13:53:26
    #13
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten delist edildi daha da kötü olucak sanırım 110 dolardan alan insanlar için çok büyük üzüntü hüsran yeniden yükselme umudu bir umut ki bende de bir ara bu coini alma şeyi vardı iyi ki bulaşmamışım
    3 kademe yukarı, 7 kademe aşağı beklediğim LUNA değil, TÜM COİNLER BTC DE DAHİL (ytd)
  • 12-05-2022, 13:55:13
    #14
    Üyeliği durduruldu
    MoRTaLCoDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kademe yukarı, 7 kademe aşağı beklediğim LUNA değil, TÜM COİNLER BTC DE DAHİL (ytd)
    Btc ambargo konulamaz hocam tüm dünya eyleme gider tr de ilgilenecek insan yok ama dünyada ABD de başında büyük yankı uyandırır
  • 12-05-2022, 13:58:01
    #15
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Btc ambargo konulamaz hocam tüm dünya eyleme gider tr de ilgilenecek insan yok ama dünyada ABD de başında büyük yankı uyandırır

    Şahsi beklentim: 23 bin dolar, dip beklentim 15 bin dolar. ( ytd )
  • 12-05-2022, 13:58:25
    #16
    FED kararları coinleri vurdu vurması da normaldi de LUNA bundan çok daha fazlası. Bu düşüşün öyle bir grupla olacak bir izahı olamaz. Farklı birşey olmuş olmalı. Al sat kısmında dahi fırsat olarak görüp alanlar o kadar varken bu denli düşüş hiç normal değil. Önemli olan kısım ise LUNA gibi büyükk bir değerin bir anda sıfırı görmesi kripto olayını bitme noktasına getirebilir. Sağlam denilen koin dahi 1-2 günde 3 sıfır atıyorsa alt koinlerin vay haline. Kim nasıl güvensin
  • 12-05-2022, 14:07:10
    #17
    Binance Marjin Luna'yı Cross Marjin ve İzole Marjin'den delist ediyor.

    https://www.binance.com/en/support/a...75567d525c2ecd
  • 12-05-2022, 14:08:43
    #18
    Sakalım olsaydı diyeceğim fakat oda var
    KÖŞE YAZIM