Altında kimler yatıyor olabilir neden bu tarz global bir vurgun oldu insanlari yanıltmak miydi yoksa piyasaya olan güveni düşürmek için miydi ?
Kişisel fikirleriniz nedir ?
110 dolardan 1.25 TL'ye gelen luna...
Luna bir vurgun muydu ?
19
●1.348
- 12-05-2022, 13:45:303 gundur SAZAN AVI yazdım, sizde görmüssünüzdür. lakin kimseye anlatamadim 👍
- 12-05-2022, 13:46:25Üyeliği durdurulduÇok büyük bir vurgun döndü sanki planlı gibi geldi banaMoRTaLCoDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2022, 13:46:37
https://twitter.com/OrientusPrime/st...u2lJAJDpQ&s=19
Luna ile alakalı çok güzel bir flood hazırlamış tweet sahibi 28 Mart'ta. Muhtemel çöküşün sebebini açıklamış. - 12-05-2022, 13:47:23Üyeliği durdurulduAdam önceden uyarmışEmAr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2022, 13:48:59bu ilk plandı, sıradaki işleyişi şu şekilde bekliyorum ve öylede oluyor zaten;AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 kademe yukarı, 7 kademe aşağı. (yatirim tavsiyesi degildir)